Alates 30 eur transport pakiautomaati tasuta!
Allahindlus!

Mandlijahu

Mandlijahu on valmistatud kooritud ja jahvatatud mandlitest. Ta on gluteenivaba ja sobib nii küpsetamiseks kui ka erinevate dessertide valmistamiseks.

Mandlijahust saab teha ka ise kodus mandlipiima
Ühe osa jahu kohta läheb kaks osa vett. Seejärel blenderis täisvõimsusel lasta seguneda umbes 2 minutit ning läbi filterkoti villida vastavasse anumasse.

Miks see tervislik on:

  1.  Gluteenivaba. Seetõttu sobib mandlijahu ideaalselt neile, kellel põhjustab gluteen soolestiku ärritust või põletikku.
  2. Mandlijahus on vähe süsivesikuid. 100 grammis  on vaid 4-7 g süsivesikuid, mistõttu aitab organismi veresuhkru taset kontrolli all hoida. Nii on kaalujälgimine lihtsam kui teraviljast tehtud jahu süües.
  3. Mandlijahul on aromaatne maitse. Tänu erilisele, natuke magusele maitsele, sobib see just küpsetamiseks väga hästi – maitset tugevdavaid aineid pole vaja lisada.
  4. Mandlijahus on palju toitaineid. Kui võrrelda seda nisujahuga, siis on mandlijahus kümme korda rohkem kaltsiumit ja magneesiumit. Ka rauda, kaaliumit ja niatsiini leidub mandlijahus tunduvalt rohkem kui nisujahus.

Toitumisalane teave (100g sisaldab keskmiselt): energiasisaldus 315kcal/1318.84kj, rasvad 11g(millest küllastunud rasvhappeid 1g), süsivesikud 4g (millest suhkur 4g), kiudained 20g, valgud 40g.

Toodetud: Hispaanias

Tervislikud mandlijahu pannkoogid

200 g

Toitumisalane teave (100g sisaldab keskmiselt): energiasisaldus 315kcal/1318.84kj, rasvad 11g(millest küllastunud rasvhappeid 1g), süsivesikud 4g (millest suhkur 4g), kiudained 20g, valgud 40g.